Monday 28 November 2011

Kerna Sayang..

Assalamualaikum!T_T

Hi guys..

Tentu semua orang pernah merasai dunia percintaan kan.. Mesti korang pernah menyayangi seseorang dengan sepenuh jiwa.. Dan mesti korang pernah merasa terluka gak kan.. Sakit.. Sedih.. Time jadi camni, jangan la sape2 berani dekat or wat lawak yang tak berapa pandai.. Mula la kang keluar api dari mulut, telinga dan sebagainya.=.='





Actually.. bukan aku nak merapu. Kenyataan. Aku sendiri pun pernah jadi camtu. Bila bergaduh, lau leh tak nak jumpa sape2 dah. Nak duk diam2 je dalam bilik. Moody semacam je. Nangis. Makan pun x berapa selera ( konon la. padahal...melantak kemain!-.-')

Tu dulu la.Time2 remaja. Time sayang tak hengat. Bila dah menginjak dewasa ni, perangai dah berubah. Bila marah or merajuk, masing2 lebih suka take time. Tak mengaruk dah. Banyak muhasabahkan diri. Bila fikir balik perangai dulu2, macam orang bodoh pun ada. Tu aku la. Aku yang rasa camtu. Punya la aku melalak, meraung.. Dia wat tak tau je. Cam tak de perasaan je.. Ceit..

Tu la pengalaman. Kerana sayang, kita sanggup wat ape je kan. Kerana sayang, kita sanggup marah kawan2. Sanggup menyeksa diri. Macam yakin sangat tu la jodoh aku. Padahal.. Jodoh tu bukan kita punya hal. Tapi apa yang kita bagi dalam hubungan tu, dah lebih dari apa yang sepatutnya.. Bila dia dah tak de ngan kita, barulah perasaan menyesal tu menyelit dalam hati..

Apapun, jangan kerana sayang kita jadi buta. Buta mata, buta hati, buta perasaan, buta segala-galanya. Selagi tiada aQad yang terlafaz, selagi itu aku akan anggap perhubungan antara lelaki dan perempuan itu hanyalah sebuah persinggahan. Mungkin hubungan itu akan berkekalan, or mungkin hubungan itu terputus di tengah jalan buat kesekian kalinya. Who knows? :)

Adios!

Take care guys.

*enjoy this song!:)


No comments:

Post a Comment