Friday 30 December 2011

Sape nak Instant Dosa?

Assalamualaikum!*_*

Hi guys~

Satu petang di Tesco Nilai....

Adik aku : Kak, agak2 ko nak tak dosa segera?

Aku : Ko ni da kenapa? Tetiba tanya aku camtu.

Adik aku : Tuuuu... Tgk tu.

.
.
.
.

amende ni eik? tosei kot? haha


Muahaha. Macam da takde nama lain da nak letak kat paket makanan ni. First time aku jumpa paket makanan yang pelik nih. Barang siapa yang nak instant dosa, ni ha.. Try la. Tak yah susah-susah jadi derhaka ke, mengumpat ke, hape ke. Wakaka.

Adios!

Take care guys:)

3 comments:

  1. made in mana? mungkin maksud 'dosa' tu lain tapi memang unik nama produk ni, kalau ada kat tesco klang akak nak beli, nak tunjuk kat kawan2... makan dosa?

    ReplyDelete
  2. aimaniman : xtau la.x belek2 lak produk ni..huhu..tp nmpk cam tosei..

    ReplyDelete