Sunday 7 April 2013

Entri pertama untuk tahun 2013

Assalamualaikum! ^_^

Whoaaa~~ 

Lama tak menaip. Entah apa yang jadi kat dunia blogger sekarang ni pun aku dah jarang ambil tahu. Sesejak jadi orang bekerjaya ni, masa seakan-akan terhad. Dengan line broadband yang selalu membuatkan aku menjeruk rasa, aku jadi malas nak menekan papan keyboard. Tapi malam ni tetiba datang balik semangat untuk menaip untuk melepaskan tekanan kerana...........................



Pasukan JDT - Johor Darul Takzim kalah tipis dengan pasukan Selangor. 






Ouch! Keputusan yang membuat mood aku terbang melayang. Arghh!

Fine. Aku kena redha. *Ayat cam drama petang-petang je. Haha. 

Ye. Aku tahu. Rezeki tak berpihak pada pasukan JDT kali ni. Tapi aku tabik la juga pada pasukan Selangor, terutama goalkeeper - Norazlan Razali. Aku rasa dia goalkeeper terbaik setakat ni. Sorry to say, he's better than Apex. Huhu. *Peminat Apex jangan terasa ye. Pandangan peribadi aku je ni. ^_^

JDT pasti bangkit selepas kekalahan ni. PASTI. Tapi, walau apa pun keputusan perlawanan yang seterusnya.. Aku tetap sokong JDT dan Johor FA sebab...........................



I'm a pure
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

JOHOREAN!!!!!!!



Yeah!!! 

Adios!

*take care guys. 



Majulah JOHOR untuk JOHOREANS! Luaskan kuasamu!!

No comments:

Post a Comment