Friday 12 April 2013

Perihal Mengundi

Assalamualaikum ^_^


Holla!!



Marilah mariiii~~Pergi mengundi~~~~Tunaikanlah kewajipan pada negara~~~~~~








Yeah!!


Teruja gila aku menghitung hari pengundian. Haha. Aku tak pernah mengundi sebelum ni, walaupun aku sebenarnya layak mengundi. Disebabkan ada beberapa kesilapan teknikal yang menyebabkan nama aku TIDAK tersenarai sebelum ini, maka aku berusaha untuk memastikan nama aku tersenarai pada kali ini, sekaligus melayakkan aku memangkah untuk PRU kali ini. Haha. Semangat gila!


Korang dah semak daftar pemilih? O.. tak tau cara. Ok. Meh sini Kak Yong bagitau. Ahaks!





Haaa.. Nampak tak yang kat atas tu? Bukan sesaje nak letak tu. Huhu. Anda semua boleh ke laman web seperti yang di atas untuk check anda2 maklumat untuk mengetahui samada anda layak mengundi atau tidak dan untuk anda mengetahui lokasi tempat pengundian. Jangan sampai tersilap tempat pula ye. ^_^


Bila tarikh mengundi?






Tu dia. Tan Sri dah umum dah. Ha.. apalagi.. Pastikan anda semua keluar mengundi beramai-ramai tau. Undi anda menentukan nasib negara. Demokrasi adalah hak kita. Kan? :)

Jangan risau. Undi anda adalah RAHSIA. ^_________^


Saya pilih.. MENGUNDI


Adios!


*take care guys. :)







No comments:

Post a Comment