Saturday 30 July 2011

Sabarlah wahai hati..

Assalamualaikum!

Hati ini..senang betul untuk dilukai..Tu lah masalahnya kalau dah sayang...kan? Hurm..Kenapa aku tadah je lau dia nak marah ke..maki ke..Atau memang aku ni dah tak ada perasaan?




Sejak kebelakangan ni, aku jadi sangat penyabar.. Orang yang selama ni menjadi pencetus semangat aku, dah berubah.. Sedih? Memanglah..Aku merasa sangat kehilangan.. Dah tak ada teman berbual.. Teman untuk aku meluahkan perasaan.. I lost someone who always lend me his shoulder when I wanna cry..




 He is not my boyfriend,but my best friend ever and my soul-mate.. He is the one who comes running in when all the rest start running out.. I love our friendship but....T_T

Tabahlah wahai hati..Sesungguhnya kemaafan itu dendam yang terindah...

Adios..

No comments:

Post a Comment