Monday 1 August 2011

Salam Ramadhan!!...:)

Assalamualaikum!

Waahh... Tik tok tik tok...Dah sampai pun Ramadhan.. Cepatnya masa berlalu,kan.. Aku still berkira-kira.. Dah habis ke puasa yang aku ganti...? Hurm...Tak leh jadi ni.. Pas ni kena semak balik diari aku tu... Huhu..

Bila Ramadhan tiba...macam-macam azam yang aku buat... Nak puasa betul-betul.. Tambah amal ibadat..(penting nih!)..Tak nak miss sahur..(bagi aku yang sayang tido ni)..dan 1 lagi azam+angan2=DiEt.. Waahhh.. Apekah? Wakaka!





Yeeeee... Diet ye... Tiap kali bulan puasa,confirm aku ada azam tambahan nih.. Haa... Mula la aku nih.. Tak mo makan nasi laa.. Tolak KFC.. Pizza.. Dan segala makanan yang dikenalpasti akan menggemukkan aku sekaligus menggagalkan usaha murni aku tuh!  Adoyaaii... Tapi sekali je menjadi.. Tu pun masa aku kerja dulu la.. Sekarang? Yee... tak pernah berjaya disebabkan aku ada roomate yg sangat suka makan + pujukan rayu bonda terchenta setiap kali aku balik cuti kat kampung.. ~=.="

Anyway.. Akan aku pastikan usaha murni aku menambahkan pahala yang berganda-ganda + DiEt yang sempurna akan menjadi pada kali ini..  Jangan sesiapa nak meracuni fikiran aku kali nih.. Chaiyok2!

Adios!

No comments:

Post a Comment