Tuesday 2 August 2011

Misiku gagal di hari ke-2...=.='

Assalamualaikum!

OMG!!! Gagal sudah aku hari nih.. Adoyai... Camane leh lupe aku dalam tempoh berdiet nihhh... Gara-gara asam pedas yang kakak Sara hantar petang tadi la nii... Aduss...


*Ihsan Mr. Google semata-mata ye...ngeh3


Time berbuka tadi punya la elok aku mengatur pinggan untuk makan sementara menunggu roomate yang lain. Sepatutnya aku bubuh nasi dalam 2 pinggan je.. Ntah nape aku leh bubuh 3 pinggan nasi.. Aku pun cam tak sedar je..(aku dipukaukah? Apekah?) 

Then member aku si Nisa' ni tengokkan aku je.. Dia senyap je tengok aku.. Cam orang tahan senyum pun ado.. Aku wat tak tahu je la.. Then,azan pun berkumandang.. Minum air. Tunggu diorang solat jap.. Seminit.. 2 minit.. 3 minit.. 4 minit.. 5 minit......

Ok.. Da leh makan.. Nisa' pun baca doa. Then aku pun dengan ghairahnya menyenduk la lauk favourite aku tuhh.. Asam pedas wehh.. Uish.. Lau mak mentua aku lalu pun aku tak hirau dah rasanya.. Muahaha.. Aku pun suap nasi ke mulut aku.. Tiba-tiba....

Nisa': Yeay.. kakWa makan nasi! Sara pun sama! Wakaka!

Aku: Apekah?? (Blurrr...)

Baru aku tersedar dari 'dipukau'(poyo je).. Alamak! Aku kan ngah DiEt..? Same goes to Sara...! Aduh... Sara dah gelak2 dah.. Aku pun bantai la gelak.. Misi dah gagal!!

* Asam pedas menyebabkan aku tambah nasi 2x ye.. Arghhh!! Tapi takpe.. Sara cakap... Rezeki jangan ditolak... Muahaha




No comments:

Post a Comment