Wednesday 24 August 2011

Menikam,ditikam,tertikam..Erk?

Assalamualaikum!

Waahh. Sedar tak sedar dah tinggal 5 hari je lagi kita berpuasa. OMG!! Kenapa aku masih di sini?! Ececeh. Poyo je. Sok masih ada kelas. Assignment masih berbaki 1 lagi. SATU je lagi. Oke. Fine. Tak dapat balik awal. *mata dah mula berair* Emaaaaakkkkk....!!


*leh tak lau nak wat camni? oke. keji.-.-'

Dah. Back to the topic.

Minggu lepas sahabat-sahabat aku bercerita tentang someone ni. Kira rapat la ngan diorang. Tapi tak rapat ngan aku. Rapat, sebab makan sorang-sorang sepinggan, tidur sebantal, pegi shopping asing-asing sama-sama, jenjalan sama-sama, jogging sama-sama, bla..bla..bla..bla.......... dan yang sewaktu dengannya. Semua nak wat sama-sama. Kecuali mandi, buang air. Huh. Apekah?

Dah. Merepek.

Tapi... One day diorang bergaduh. Budak perempuan tu buat cerita yang tak best kat belakang diorang. Depan, muka cam ala-ala Kim Kardashian.Ayu je. Baek je. Kat belakang, cam muka Nanny McPhee masa tua. Muahaha.



Tu contoh la. Tapi aku respect kawan-kawan aku sebab sanggup bersemuka dengan budak perempuan yang cakap belakang tu. tapi biasala.. Orang lau dah berak tengah jalan.. Takkan nak mengaku? Kan? Dia buat muka selamba tenuk je. Haih. Dapat kat aku.. memang dah aku cepuk. Tapi bak kata Intan.. Jangan biar tangan melebihi akal.. Biar akal bertindak dulu. Oke. Aku takde kena mengena ngan cerita diorang tu. So, tak yah lelebih. Ngeh3.

Tahniah sahabat sebab korang sangat sabar. Lebih-lebih lagi di bulan mulia yang penuh barakah ni. Semoga dia mendapat balasan yang setimpal dan korang dikurniakan ganjaran berlipat kali ganda atas kesabaran korang tu. Amin.

Adios!





No comments:

Post a Comment