Wednesday 24 August 2011

Bahang raya da mula terasa..:)

Assalamualaikum!

Bestnye... Nak raya dah..:)

*nak maen bunga api balik t..:)

Kenapa baru sekarang aku terasa bahang hari raya? Adakah kerana aku terlalu fokus pada assignment yang berlambak satu itu? Ahaks. Gedik je. Takde maknenye aku fokus. Weekend hari tu kemain sakan berbelanja mengabihkan saki baki wet yang ada. Hasilnya.. Meriah aku beraya tahun ni ngan pashmina baru.. baju baru.. dan yang sewaktu dengannya. Kesannya? Yee... Wet semakin mengering dan bakal habis sehari dua lagi.. Huwaaa.... Abaaaahhh..!!! 

Dah. Cukup.

Tadi roomate aku yang made in Kelantan tu dah pun berlepas pulang menaiki pesawat  bas kolej. sobb.sobb. Tak best. Minggu lepas aku dengan bangganya mengisytiharkan kelas aku tinggal dua je lagi. Alih-alih diorang leh cakap yang kelas diorang dah habis hari ni dan nak berangkat pulang lepas terawih. Menci tau. Tinggal la aku ngan Sara dalam bilik ni, hidup dalam tak ketahuan hala. Jumaat t dia lak balik rumah. Tinggal aku sorang sebab tiket flight bas aku hari Sabtu t. Jangan tanya kenapa. =.='

Adios!

2 comments:

  1. heheehehe
    sabo ye
    nnti balik aye gak kan =]

    ReplyDelete
  2. huhu.. balik.. tapi lambat..
    sume roomate da balik baru sy balik..T_T

    ReplyDelete