Sunday 11 September 2011

Stress.

Assalamualaikum!

Hi there!

Seronok menyerabutkan diri di hadapan laptop, tak sedar da maghrib. Hah?! Maghrib? OMGucci!! Satu hape pon tak study lagi. Arggghhhh!!!

Dah. Back to the topic.

Aku ngah stress mengadap buku-buku yang berterbangan berterabur di hadapan aku nih. Kehilangan punca aku dibuatnya bila tengok nombor sebanyak-banyak tidak nih. Naseb baek Sara da balik. Leh bual-bual jap. Rasa sangat tertekan bila aku rasa masa seakan mencemburui hubungan terlarang suci aku ngan buku nih. Namun, apakah daya aku. Aku hanya mampu diam tanpa berkata apa-apa. Eh? What da fish? Merapu da ni?



Dah. Sebelum aku sewel, baek aku stop. Kang ntah pape lagi mengarut yang aku taip.

Doakan aku kawan-kawan. Semoga aku tak hilang punca dalam dewan exam tu nanti. Orang kata, exam hall kat sini cam ada badi je. Tiap kali masuk situ, apa yang aku hafal ilang begitu saja. Apekah?

Ok. Wish u all da best, Ms.Whatever sekalian. Chaiyok2!

Najjah fil imtihan.. Jihad lillah wainnallahama'ana..

Adios!



2 comments: