Friday 9 September 2011

Selamat Hari Raya!!

Assalamualaikum!^_^

Salam Aidilfitri!!

Masih tak terlambat rasanya nak wish n mintak ampun segala,kan? Huhu. Rasa dah bersemak samun da blog usang ni.. Almaklumla.. raya kan.. Tak ingat da blog ke.. hape ke.. huhu.. Bz bebenor gamaknye.. Muahahaha.. Da balik kolej ni baru la ada kesempatan nak BW n mengarang cerita hangat. Pheww.. banyak entri menarik kan sempena raya ni.. Aku pun ada gak.. Nanti kita kongsi sesama ye..

Sempena bulan mulia nan indah ni.. Aku nak minta maaf kat semuuaaaa kengkawan.. Especially kat roomate n bff aku yang 6 orang tuh.. Minta ampun la ye.. aku ni kasar sangat ngan korang.. sobsobb.. Mulut ni kadang-kadang cam takde insurans je.. Sorry ea.. Untuk readers sekalian.. Maaf la lau ada entri yang tak berkenan di hati.. Aku hanya insan biasa*ececeh*.. Sorry ea..



Adios!

No comments:

Post a Comment