Monday 19 September 2011

Part time. Weekend only.

Assalamualaikum!^.^

Amboi.. Bersawang dah blog aku nih.=.=' Lamanya terbengkalai. Al-maklumlah.. Sekarang ngah musim exam kan. Terpaksa la tinggalkan kejap blog tersayang nih. Anyway.. Dalam sibuk-sibuk study, sempat je aku menerobos masuk ke Billion PKNS, Bandar Baru Bangi. Huhu. Aku jadi promoter for weekend kat situ untuk brand RedBull. Tapi untuk minggu ni je la. Aku replace adik aku je sebab dia pergi cuti-cuti Malaysia kat utara Semenanjung. Minggu depan dia amek balik position dia kat situ. *patut ke dia tinggal akak dia kat sini? ish. tak patut.. tak patut.


*RedBull

Company Redbull wat promotion beli 2 minuman dalam tin 0r minuman dalam bottle dapat join lucky draw. Kacang je. Memang guarantee dapat hadiah punye. Huhu. Ada pen, lanyard and macam-macam ag. Tapi.. uihh.. Letih gile! Berdiri la aku kat depan peti sejuk tu cam tunggul. eh. Tak. Cam tugu je. Sampai sakit la kaki aku nih. Tapi takpe. Nak cari rezeki punya pasal, susah cket pon ape ada hal. Kan?


*ni aku punya tag.huhu


*hadiah untuk lucky draw

Nasib la aku memang ada pengalaman kerja ngan pasaraya dulu, so takde la cam rusa masuk bandar kampung je perangai aku nih. Kat sini, macam-macam gelagat manusia aku dapat tengok. Yang paling best, aku dapat tengok Ekin bini Mawi tu live lagi dalam Billion tuh. Huhu. Excited je tengok dia. Cantik. Orang ngah mengandung la katakan. Berseri-seri muka dia. Tapi tak sempat nak snap pictures la sebab ngah serve customer masa tu. Selamba je dia pakai t-shirt besar tapi still nampak la perot dia yang da membesar tu. Aku tak la teruja sangat sampai sanggup merempuh onak ranjau bagai di depan mata, semata-mata nak salam ngan dia. Nope. Tak akan. Tapi aku memang suka tengok dia ngan Mawi, walau apa pon orang sibuk nak cakap. Huhu. Suke aku la. /:)

Anyway, aku da lepas 2 paper for my final exam for this semester. Alhamdulillah, aku dapat jawab ngan sehabis baek. Wish Ms. Whatever sekalian pon dapat wat yang terbaek gak! Tinggal 3 paper je lagi. Berduyun-duyun Berderet-deret lak tu paper aku untuk minggu depan. Terpaksa gak aku ngadap buku-buku tu dalam usaha aku untuk menaikkan pointer aku untuk semester ni. Dan sekali lagi, terpaksa aku abaikan blog kesayangan ramai aku nih untuk 1 jangkamasa yang tidak aku ketahui. Huhu. Poyo je. Ngeh2.

Ok. Doakan aku ye kawan-kawan.:)

Adios!





No comments:

Post a Comment